ZOBRAZIT / SKRÝT KATALOG

Proč nakoupit na VYBER SI TO

  •   Více než 90 TIS. SPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍKŮ S radostí Vám můžeme oznámit, že jsme zobchodovali do této chvíle více než 100 tis. ZÁKAZNÍKŮ . Jsme hrdi na to, že se nám tito zákazníci opakovaně vrací a kupují zboží právě u nás.
  •   Každodenní SUPER AKCE! Každý den se Vám snažíme přinášet nové a nové SUPER akce a tím pádem co nejlepší možné ceny na trhu.
  •   Nábytek za NEJNIŽŠÍ CENY NA TRHU Nabízíme Vám jedinečnou možnost si PRÁVĚ U NÁS vybrat ze stovky výrobků za nejnižší ceny na trhu !!! Doporučujeme Vám neváhat, protože u některých položek se mění cena skoro každý den.
  •   Dotovaná doprava již od 2000,- Kč Dotovaná doprava z naší strany u nás začíná již od 1790,- kč. VLOŽTE ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A V 2. KROKU okamžitě uvidíte, jakou cenu dopravy má Váš vybraný produkt. Budete velmi mile překvapeni!
  •   Nábytek Vám dodáváme v průměru do 4 dnů Můžeme Vám s radostí oznámit, že dodáváme nábytek v průměru do 4 dnů. Google náš doporučuje 4,5 z 5 hvězdiček. Zde najdete skutečné recenze o naší firmě ....
Zasílat novinky
Chcete-li dostávat do své e-mailové schránky aktuální akce zaregistrujte se.

Poslední newsletter zde:

Cenové bomby pro tento týden

Facebook

Reklamační formulář

Dobrý den,
 jsme si vědomi, že rozhodně neoplýváte radostí, když máte problém s Vaším zbožím. To stejné je i v našem případě. Přesto Vás požádáme o přečtení těchto informací, abychom zrychlili co nejrychleji Vaši reklamaci a ukončili tak Vaše trápení a obě dvě strany mohly být spokojeny.
Tento reklamační formulář slouží k rychlé komunikaci s naším reklamačním oddělením a je prvním krokem k úspěšnému řešení Vašeho problému.

Vyplněním a odesláním všech požadovaných údajů urychlíte celý proces reklamace a upřesníte charakter závady. 
Nezapomeňte, prosím, vyplnit číslo objednávky a kontakt na Vaši osobu.

Rovněž důležité jsou i podrobné informace o Vašem problému. Prosíme tímto o detailní popis závady ( při popisu závady uvádějte označení jednotlivých součástí zboží dle montážního návodu, je-li ke zboží přiložen), aby mohli naši technici co nejpřesněji analyzovat problém a co nejefektivněji nalézt řešení k oboustranné spokojenosti. Dále připojte k formuláři i detailní fotografie závady a celkový snímek poškozeného nábytku. V nejbližším možném termínu se Vám ozve náš reklamační technik, který s Vámi reklamaci vyřídí.

Děkujeme za Váš čas a pevně věříme, že tímto dojde k maximální spokojenosti z Vaší strany.

POZOR : MÍSTO PRO ZASLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT Vám vždy bude písemně z naší strany potvrzeno a odsouhlaseno.

 
 
Přidat obrázky
 

Jejda, cítím se nějaký prázdný....naplníš mě ? :)

 Zpracovávám data